Menu WCAG
A
A
A
A

Struktura urzędu

  1. WÓJT
  2. ZASTĘPCA WÓJTA
  3. SEKRETARZ GMINY
  4. REFERAT FINANSÓW
    1. Dział księgowości
      1. Skarbnik Gminy - Główny księgowy budżetu - Kierownik referatu
      2. zastępca skarbnika gminy prowadzący sprawy z zakresu księgowości budżetu gminy (wydatków)
      3. stanowisko księgowości budżetu gminy (dochodów) i inwestycji
      4. stanowisko kasjera
      5. stanowisko księgowości budżetowej
    2. Dział podatków i opłat lokalnych
      1. stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych - osoby fizyczne
      2. stanowisko księgowości podatków i opłat lokalnych - osoby fizyczne
      3. stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych - osoby prawne
  5. REFERAT ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY
    1. Sekretarz Gminy
    2. stanowisko ds. obsługi sekretariatu, spraw kancelaryjno – technicznych i administracyjno – gospodarczych
    3. stanowisko ds. obsługi organizacyjno - biurowej organów gminy, obsługi poligraficznej i archiwistyki
    4. stanowisko ds. informatyki oraz spraw płacowych
  6. REFERAT ROLNICTWA, GOSPODARKI TERENAMI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI GMINY
    1. Kierownik referatu, prowadzący jednocześnie sprawy zamówień publicznych, utrzymania dróg gminnych oraz prawa przewozowego a także gospodarki wodnej,
    2. stanowisko ds. gospodarki gruntami, lokalowej (lokale użytkowe) oraz numeracji porządkowej nieruchomości,
    3. stanowisko ds. planowania przestrzennego, ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa oraz ochrony gruntów rolnych i leśnych
    4. stanowisko ds. utrzymania czystości w gminie i opłaty śmieciowej – obejmujące wykonywanie zadań związanych z naliczeniem opłaty, prowadzeniem księgowości należności oraz ich windykacji a także sprawy socjalno – bytowe oraz BHP pracowników,
    5. stanowisko ds. planowania i realizacji inwestycji, remontów kapitalnych oraz pozyskiwania środków pomocowych,
    6. stanowisko ds. współpracy regionalnej, promocji gminy, pozyskiwania środków pomocowych oraz prawa energetycznego i funduszu sołeckiego,
  7. URZĄD STANU CYWILNEGO I REFERAT SPRAW OBYWEATELSKICH I SPOŁECZNYCH
    1. Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego wykonujący jednocześnie obowiązki kierownika referatu i prowadzący sprawy:
      • z zakresu rejestracji stanu cywilnego
      • akta stanu cywilnego i archiwum USC
      • spraw wynikających z Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego
      • spraw obywatelskich, ewidencji działalności gospodarczej, handlu i usług
      • spraw wojskowych, obronnych, obrony cywilnej,
    2. stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
    3. stanowisko ds., ochrony przeciwpożarowej, gospodarki komunalnej i lokalowej (lokale mieszkalne) kultury, sportu i kultury fizycznej oraz problematyki społecznej a także współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  8. Sprawy kierowane do Kancelarii Radcy Prawnego