SOS-II-04: Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Urząd Gminy Laszki
Karta nr SOS-II-04
POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
Komórka odpowiedzialna
Referat Spraw Obywatelskich
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
Iwona Andrejko - Inspektor I piętro, pokój nr 5, tel. 16 628 50 46 wew. 105
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie decyzji administracyjnej
Wymagane dokumenty
Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Do wglądu:
dowód osobisty
dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu mieszkalnego (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję z lokalu, postanowienie sądu o podziale majątku dorobkowego, protokół z dokonanej przez komornika eksmisji z lokalu, lub inne)
Opłaty
Nie podlega opłacie
Czas załatwienia sprawy
1 miesiąc
2 miesiące w sprawach szczególnie skomplikowanych
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem Wójta Gminy Laszki w terminie14 dni od dnia otrzymania decyzji
Formularze do pobrania
Brak
Inne informacje
Przesłanki uzasadniające wymeldowanie: opuszczenie miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełnienie obowiązku wymeldowania się.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zmianami)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635)
Metryczka Urzędu
URZĄD GMINY W LASZKACH
Adres: 37-543 Laszki 36 Tel.: centrala (0 prefix 16) 628 50 46 Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek: 7:30 - 15:30, środa 8:00 - 16:00 e-mail: sekretariat@laszki.eu Strona internetowa: www.laszki.pl